Ik wil klant/verkooppunt worden
Bent u na het bekijken van onze producten geïnteresseerd om klant te worden? Lees dan zeker onderstaande vragen en antwoorden.
a. Wie kan klant worden?
Iedereen die een confiseriezaak, doopsuikerwinkel, snoepwinkel, bakkerij, horecazaak of een chocolade-gerelateerde zaak uitbaat of zal gaan uitbaten kan klant worden bij Gust Royal.
b. Hoe kan ik klant worden?
Indien u klant wenst te worden kan u zich registeren als nieuwe klant via
deze link.
Via deze weg kan u ons al uw bedrijfsgegevens bezorgen en kan u na goedkeuring een login van ons ontvangen. U zal merken dat u voor uw registratie als nieuwe klant geen prijzen kan zien. Deze prijzen zullen pas zichtbaar worden nadat u zich hebt ingelogd met de inloggegevens die wij u bezorgen.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kan, nadat u zich heeft ingelogd, een bestelling plaatsten door de producten die u wenst in uw winkelwagen te plaatsen.
Indien u al uw producten in uw winkelwagen heeft geplaatst en u uw bestelling wil afronden, klikt u op ‘bestelling plaatsen’. U zal hierna doorgestuurd worden naar uw winkelwagen om uw bestelling definitief te plaatsen.
Wat is het minimum dat ik moet afnemen?
Bij ons kan u producten bestellen vanaf 100 euro (excl. btw).
Indien uw bestelling tussen €100 en €250 euro excl. btw bedraagt zal er een transportkost van 25 euro worden aangerekend.
Vanaf 250 euro zijn de transportkosten gratis. (Deze tarieven zijn van toepassing voor leveringen binnen België.
Indien u een bestelling wenst te plaatsen in een ander land, verwijzen wij u graag door naar ‘
Verzenden en afhalen’ – Verzendingen buiten België’.)
Hebt u momenteel nog geen zaak, maar wilt u wel graag een chocolade gerelateerde winkel openen?
Bij ons kan u natuurlijk terecht voor een breed gamma van chocoladeproducten zoals pralines en thema gerelateerde producten, maar ook voor advies bij het opstarten van uw zaak. Wij kunnen u helpen bij het vinden van de geschikte verpakkingen, de gepaste winkelinrichting en dergelijke.
Wij werken niet met een franchisemodel, maar willen onze klanten wel vrijblijvend en adviserend ondersteunen bij het oprichten of het vernieuwen van hun zaak. Aarzel zeker niet om ons te contacteren indien u ons om advies wenst te vragen.
Ik kan geen prijzen zien. Hoe komt dat?
Dit komt omdat u geen login hebt. Indien u de prijzen wenst te zien, kan u zich registreren via
deze link.
Wij zullen uw aanvraag spoedig bekijken en u de nodige logingegevens bezorgen na onze goedkeuring.
Ik ben reeds klant, maar kan toch geen prijzen zien. Hoe komt dat?
Als bestaande klant kunnen wij u zeer gemakkelijk uw logingegevens bezorgen.
Indien u deze wenst te ontvangen kan u zich via volgende link registreren en dan bezorgen wij u spoedig de nodige gegevens zodat u zich kan inloggen en de prijzen kan zien.
Ik heb jullie producten bekeken op jullie website en wens graag stalen te ontvangen.
Indien u graag stalen wenst te ontvangen, kan u het contactformulier via
deze link invullen.
Gelieve hierbij te vermelden van welke producten u graag een staal ontvangt en dan bezorgen wij u deze. Belangrijk hierbij is dat u uw bedrijfsgegevens vermeldt en het adres waarop u deze graag ontvangt.
Ik wil graag een chocoladeproduct/praline op maat laten maken?
Wenst u een bepaalde praline of chocoladeproduct op maat te laten maken (eigen smaak en afwerking)?
Contacteer ons dan zeker via
ons contactformulier. Bij Gust Royal bestaat er zeker een mogelijkheid om in overleg een product op maat te creëren.
Hoe lang zijn de producten houdbaar?
Om de houdbaarheid van een bepaald product te kennen kan u de technische fiches bij al onze producten raadplegen. Deze vindt u als bijlage bij het product.
Waar kan ik informatie omtrent allergenen terugvinden?
Om de allergenen van een bepaald product te kennen kan u de technische fiches bij al onze producten raadplegen. Deze vindt u als bijlage bij het product.
U kan ook op de website per categorie zoeken op bepaalde allergenen.
Waar kan ik de technische fiches van jullie producten terugvinden? Welke informatie vind ik hierop terug?
De technische fiches kan u terugvinden bij de producten als bijlage. Op deze technische fiches vindt u allerlei informatie terug met betrekking tot de houdhoudbaarheid, de allergenen en de ingrediënten
Hebben jullie suikervrije chocoladeproducten?
Wij hebben sinds kort een assortiment van suikervrij producten. De suikervrij chocolade waarmee wij werken bevat maltitol.
Voor bepaalde vullingen maken wij gebruik van een andere aanvullende natuurlijke suikervervanger die 75% minder calorieën bevat en geschikt is voor de verschillende soorten diabetes.
Welke chocolade gebruiken jullie voor jullie producten?
Wij maken gebruik van echte Belgische Callebaut chocolade. Als melkchocolade gebruiken wij referentie 823, als pure chocolade gebruiken wij referentie 811 en als witte chocolade maken wij gebruik van referentie W2. Dit zijn de meest kwalitatieve chocoladerecepten in het gamma van Callebaut. Dit betekent dat deze referenties voor 100% van boon tot chocolade vervaardigd worden in België.
Ook steunen wij via deze weg door de aankoop van deze specifieke referenties, met ons volledige assortiment, het Cacao Horizons project van Callebaut.
Kan ik de producten komen bekijken in jullie bedrijf?
Indien u wenst kan u een bezoek brengen aan onze winkel om kennis te maken met onze producten. Onze winkel is gelegen in Berlaar-Heikant (provincie Antwerpen) en is geopend van dinsdag tot en met zaterdag van 10u tot 18u.
Graag maken wij met een afspraak om op een rustig tijdstip u meer te vertellen over onze producten en onze werking, maar ook om u kennis te laten maken met de verschillende smaken uit ons assortiment.
Wat is de leveringstermijn van mijn bestelling?
De leveringstermijn van ons standaard assortiment is maximaal 5 werkdagen. Indien er een bepaald product niet voorradig is en niet binnen de 5 werkdagen kan worden geleverd zullen wij u op de hoogte brengen.
Voor de themaproducten (Valentijn, lente en zomer, Pasen, herfst, Sinterklaas, Kerstmis en Nieuwjaar, …) gelden er andere leveringstermijnen. Bij deze producten zal steeds een datum vermeld worden waarin deze geleverd zullen worden. Voor Pasen, Sinterklaas, Kerstmis en Nieuwjaar zal dit steeds ongeveer 6 weken op voorhand geleverd worden.